Total Pageviews

Friday 11 November 2011

SALah KaH AkU....?

 

Salahkah aku…?
Bila aku ingin pulang sementara ke Malaysia…
Kerana suamiku mahu collect data…
Dan aku membiarkan rumahku tanpa penyewa…

Aku tidak ingin sewakannya pada sesiapa…

Adakah aku…?

Zalim pada sesiapa…

Kejam pada sesiapa…


Jahat pada sesiapa…

Atau kedekut pada sesiapa…
Bukankah…?

Itu rumahku…
Aku tak keliru…
Bukannya aku tipu…
Aku tak susahkan kamu…
Mengertilah kawan…?
Rumahku bukan untuk kusewakan…


Apatah lagi untuk diwar-warkan…
Tapi ingin aku khabarkan…
Jika aku ada bersama, ahlan wasahlan…silakan…
  
Aku sudah bersedia…
Apa pun orang nak kata…
Asal hati tidak terluka…
Asal diri tidak menderita…

Buat sahabat, rakan dan taulan…
Ampun dan maaf aku pintakan…
Berkecil hati jangan disimpan…
Kelak nanti merana badan…

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment