Total Pageviews

Wednesday 30 November 2011

BLog Ku Di BLoCK

Astaghfirullah.... aku terkejut sungguh petang tu. Tiba-tiba je blog ku di block. Tanpa amaran, tanpa warning sepatah dua. Adilkah gitu untuk aku....?
Tak semena-mena semasa hubby cuba mengedit profile ku, teeerrrrsalah masuk data... terus dia block. Sepatutnya bagilah warning dulu... Buat orang takut je... tegas sungguh google ni. Bagus lah ada disiplin kerja macam tu.
Nak tak nak ikut je arahan untuk menyelamatkan blog aku yang baru tak sampai setahun jagung ni. Aku pun usahakanlah tunjukkan passport ku kerana dia nak tahu maklumat diri... macam kena tangkap polis pulak aku ni... Sorrylah K Chik, buka-buka blog aku, blog dah tak leh bukak masa tu. Mesti K Chik rasa pelik kan.
Tapi tak apalah... mungkin ini sebagai pengalaman berguna untuk aku supaya lebih berhati-hati di lain masa. Apa pun selepas 3 hari bekerja, aku dapat balik blog aku lepas tu. Sujud syukur aku masa tu. Mesti la kan.... 

Apa pun.... Terima Kasih Google....

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment