Total Pageviews

Friday 13 October 2017

Singgah ke Salam Noodles Cafe Lagi

Assalamualaikum... 
Maaf la ya... berulang2 pulak aku bercerita dan tampal2 gambar makanan lagi dan lagi dari Salam Noodle Cafe ni... 

Semalam aku temankan hubby meeting di Seremban. Lepas tu aku drive pula my bos tu ke PPR Senawang. Tengahari kami bertolak balik. Tu yang sekali lagi decide nak singgah sini. Orang offer apalagi... aku tak tolak la... hehe...
Hari ni kami order.... ↓↓↓
Menu wajib order kami... 
Kali ni terasa nak tambah Chicken Roast Stick... 2 cucuk sahaja... 
Xing Jiang Chicken Roast Stick.
Try menu yang belum pernah kami order di sini. 
Clay Pot Beef Dumplings
Dumpling ni salah satu kegemaran aku juga...
Kecil2 molek saiz dumpling nya...
Rasa isi dumplingnya seperti ada suatu daun herba yang aku tak tahu apa namanya... hehe... 
Mula2 tekak tertanya2... apa isinya ni... tapi boleh je telan... ermm sedap jugak...
3 hidangan kami...
Jom makan...

**** Album perjalanan... 
 Singgah breakfast di R&R Seremban...

***Kenangan di perkarangan Salam Noodle Cafe ↓↓↓
Salam....

No comments:

Post a Comment