Total Pageviews

Monday 21 January 2013

Kari Kepala Ikan

Kepala ikan salmon yang aku masak kari ini tak adalah besar sangat. Tapi masa tu aku tengok ada offer dekat seafood market, Samtass, terus beli 3 ke 4 ketul. Itu pun sebab aku pergi ngan hubby dan dia yang lebih berminat. Tapi orang tengah belajar, jangan amal sangat makan kepala ikan ni, pesan orang tua-tua.... Ok... pilihan menu kali ni adalah kari kepala ikan lah.

Dalam serba kekurangan bahan, tiada bahan hiasan tambahan pun seperti terung ke, bendi ke yang boleh aku masukkan ke dalam kuah kari aku ni. Bagaimana cara nak buat, tak nak pulak aku tulis kat sini, pasal terlalu simple sangat masak kari ni. Masak ikut cara sendiri la ya....
Mungkin kali ini kepala ikan salmon, insyaAllah lain kali kepala ikan lain pulak, ikan merah ke... ikan snapper ke.... ikan apa-apa yang sesuai lah.... Ok jom makan....


Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment