Total Pageviews

Sunday 6 May 2012

Selamat Pulang ke Tanah Air


Adanya permulaan wujudlah juga akhirannya. Hari ini, sabtu 5/5/2012, berangkatlah Miza dan suaminya ke Malaysia setelah hampir 4 tahun berada di Adelaide ini dengan berbagai pengalaman yang di lalui.  
Inilah dia Zainul, yang ku katakan satu fakulti dengan hubby di sini. Salah seorang bangsa Melayu yang paling tinggi dan besar di Adelaide ini. Di sini dia suka berambut panjang.  Hubby juga banyak belajar dari dia tentang berbagai perkara mengenai pengajiannya. 


Sebelum berangkat ke Airport tadi, ada jamuan brunch dekat rumah Timbalan Presiden pelajar PhD yang juga merupakan geng kami di sini, khusus buat dia yang ingin berangkat pulang hari ini. Aku hanya bawa jantung dan pedal ayam goreng ini. Gambar semasa jamuan tak sempat aku nak ambil. Selepas sama-sama bersolat zohor aku dan beberapa kawan sama-sama mengiringi ke Airport.

Beberapa suasana di Airport....

Di kaunter check in
 
 
 
 
 Bersalam-salaman

Bergambar beramai-ramai

Selamat jalan.....boarding. Semoga selamat sentiasa.

Tiket parking di sini adalah aud 4 bagi sejam. Hari ni berada lama sikit sehingga masuk jam kedua. 

Bersama Dr. Kamrul, Kak Nana, Idris, Hairani, Kak Hasmidar dan En Zul, minum kopi di Ikea yang terletak bersebelahan sahaja dengan Adelaide Airport. Best juga minum kat sini, sekali bayar, boleh berulang tambah air sebanyak mana yang mahu.

Selepas pusing-pusing dalam Ikea sekejap, kami pun berangkat pulang........
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment