Total Pageviews

Thursday 10 May 2012

JetStar TraVel VouCher


Alhamdulillah... terguna juga voucher ini akhirnya.

Jika masih ingat pada cerita aku dalam lebih kurang 3 bulan yang lalu, tentang lawatan ku ke Perth, suka duka dan cabaran serta ujian yang terpaksa aku lalui ketika itu, yang mana ketika aku ingin check in untuk pulang ke Adelaide, flight ku cancel tanpa notis awal. Aku di berikan penginapan bersama voucher untuk dinner dan breakfast serta flight ku pada keesokkan harinya telah di upgradekan. Sebagai tanda mohon maaf lagi, pihak Jetstar telah menghadiahkan voucher bernilai aud100 setiap seorang untuk ku dan hubby yang boleh digunakan untuk ke mana-mana destinasi pilihan dalam masa setahun. Tetapi tiket perlu di beli dalam masa 3 bulan. Itulah secara ringkasnya imbasan ceritaku.

Tiga hari lagi nak expired baru tergesa-gesa mencari, macam tulah selalunya manusia. Nak tunggu tiket ada offer dulu. Ada sekali tu terlepas kerana peluang dibuka hanya beberapa jam sahaja. Buat kerja saat-saat akhir. Tapi sekurang-kurangnya sempatlah juga kan.

Tiket dah hubby booking pada kelmarin dulu. Segala perbelanjaan tambang untuk sehala, termasuk cukai, alhamdulillah cukup dengan voucher yang diberi. Sedang elok, tak terlebih dan tak perlu tambah duit sendiri. Hanya 50 sen je yang kami tak pakai. Bagi kat Jetstar baliklah. Alhamdulillah dengan anugerah ini.

InsyaAllah jika tiada halangan dan rintangan, kami akan melancong ke destinasi pilihan kali ini iaitu Sydney pada 28 Ogos selepas raya aidil fitri nanti, sehari selepas hari ulangtahun kelahiranku. "Melancong juga merupakan suatu ibadah". Semoga segala urusan dipermudahkan oleh Allah Subhanahu Wa Taala.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment