Total Pageviews

Tuesday 19 June 2012

RoTi CaNai & KeRuTuk HaTi KamBing


Suatu hari dulu, Seorang rakan yang baru kembali ke Adelaide dari Malaysia telah memberikan aku sepaket kecil rempah kerutuk adabi. Lamaaaa.... aku simpan, tak pernah sebelum ni aku masak kerutuk sendiri. Tapi hujung minggu lalu, hubby telah membeli satu (whole) hati kambing yang di jual dengan harga aud1. Murah sangat kiranya. Teringat pada rempah kerutuk yang telah lama tersimpan, aku tak tahulah samada hati kambing boleh dimasak kerutuk atau tidak, tapi aku main buat ajelah. Ikut je resepi dan cara yang dah ada pada paket tu.

Not badlah rasanya, hubby suka. Tapi itu untuk dinner semalam. Pagi ni, oleh kerana ada lagi baki hati kerutuk tu, bolehlah buat breakfast dengan roti canai segera pulak. Alhamdulillah.....
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment