Total Pageviews

Tuesday 5 June 2012

PaTah TumBuh HiLang BerGanTi


Selepas kira-kira hampir sebulan setengah berperang dengan mesin basuhku yang terlalu bising, selama itu jugalah aku berulang membasuh kain di laundry. Tetapi tak lupa untuk aku dan hubby menservey iklan-iklan mesin basuh second hand yang boleh kami beli. Aku tak ada lah kisah sangat, belum datang pun rasa stress pasal mesin basuh ni lagi. Jadi tak adalah terkejar sangat nak cari ganti. 

Tapi tak tahu macammana, sekali tu ada hubby terlihat satu iklan online yang menjual mesin basuh baru dengan harga yang agak termampu oleh kami. Tiga empat hari juga berfikir dan kami pun dapat terima keadaan. Mesin basuh front loader, 5 kg berharga aud389 dengan tiga tahun dalam jaminan. So kami pun klik lah dan isi borang pembelian pada malam ahad lepas.

Dalam masa 3 hari selepas pembelian, penghantaran akan di lakukan. Siap dia pasang pulak tu. Suatu bonus juga kerana selalunya di sini berbeza dari Malaysia. Tiada penghantaran disertakan. Tetapi jika mahukan penghantaran, perlu pembayaran lain. Mahal pulak tu.
AUD 389 tersedia....
 
Selamat jalan mesin basuh lama.... Terima kasih jasamu selama hampir 2 tahun ini....


Selamat datang.... Sampai-sampai je, terus praktiskan. Banyak kain baju kotor yang menunggu... Yessss.... memuaskan. Mesin baru katakan.... Alhamdulillah.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment