Total Pageviews

Sunday 14 July 2013

Bubur Lambuk Versi Adelaide

Hari ni dah jadi semalam sebab aku menulis ni pun sudah menjangkau lebih jam 12 tengah malam. Dari pagi duk sok sek sok sek hidung. Rasa nak demam pun ada. Banyak bermain dengan habuk dan debu agaknya masa menggeledah barang dan rumah. Tadi dapat pesanan dari Mr Hubby...mungkin dia balik agak lambat kerana seperti biasa. Aku yang dah rasa tak sedap badan ni, terus bersiap tidur awal sebaik sahaja selesai berterawikh. Mengantuk dan penat yang melampau. Semangat kuat yang selalu ada untuk mengemas pun jadi kalah bila dah rasa nak demam ni. 
Sehinggalah ketika aku tengah mengalami mimpi takut, panggilan telefon dari hubby mengejutkan aku...sekaligus menyelamatkan aku dari mimpi takut tadi... :-) tidak sah tidur aku tanpa bermacam cerita dalam tidur...rutin... Seketika bila dah hilang rasa ngantuk selepas basuh muka semua... drive ke City dalam cuaca selepas hujan yang sangat sejuk. Sampai rumah..baru dapat menikmati keenakan bubur lambuk yang dihantar ke rumah ku lewat petang tadi.
Menu untuk berbuka jadi Supper.... :-)
 
Bubur lambuk Adelaide.

Penghantaran juadah untuk menu berbuka. Terima kasih kepada pihak yang memasak bubur lambuk ini. Sedap... tambah pula bila menabur ikan bilis goreng sebagai tambahan hiasannya. Tak dapat makan semasa berbuka disebabkan kekenyangan dengan apa yang sudah ada,  maka tidak salah menikmatinya sebagai supper. 
Terima kasih juga kepada pihak yang membuat penghantaran dari rumah ke rumah. 

No comments:

Post a Comment