Total Pageviews

Tuesday 23 October 2012

Kecederaan Ayah

Aku tak dapat bayangkan kelukaan dan kecederaan ayah. Namun rasanya aku dapat mengerti akan kesakitan yang ditanggungnya. Moga ayah sabar dengan ujian ini. 
Akhirnya dapat juga aku melihat keadaan ayah yang masih berada di HUSM Kubang Kerian dalam wad 2 Zamrud. Terima kasih kepada abe Kie yang memasukkan gambar ini di laman 'muka buku'nya. Dapat juga aku 'mencuri' lihat dan menyalin gambar ini ke blogku. Halalkan ya....

Gambar kaki  dan tangan (kedua-duanya sebelah kanan) ayah yang tercedera .....
MasyaAllah.... tersentuh sangat hatiku melihat ini.....

Pendarahan yang lambat henti. So berbalut dan bersimenlah dulu.
Aku tak tahu bilakah situasi ini.... mungkin sejenak semasa persediaan sebelum masuk kebilik pembedahan.
Apa yang aku tahu, ketika ini adalah keadaan ayah selepas keluar dari bilik pembedahan. Selepas berapa jam aku tak pasti.... Tapi nampaknya ayah tidak nampak mengantuk lagi. Kerana yang aku tahu bahawa ayah di bius keseluruhan.

Alhamdulillah, lega sedikit kerisauan hati ku. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam merawat dan menjaga ayahku. Terkilan sangat aku kerana tidak dapat berada dekat dengan ayah ketika ini. Namun sebagai anak, doaku tidak pernah putus untuk kesejahteraan kedua ibu bapaku......

Semoga Ayah cepat sembuh......

No comments:

Post a Comment