Total Pageviews

Monday 1 October 2012

Belated BirthDay Ku

 Aduhai teman...., segan silunya aku bila tengah berehat-rehat selepas dinner di rumah salah seorang sahabat malam itu, tiba-tiba kawan aku dan anaknya keluar dari arah dapur dengan membawa kek dan menyanyikan lagu "Happy Birth Day To You". Lagi terkejut bila lirik baris ketiga lagu itu di sebut nama aku.... Pelik bin Ajaib aku rasa... apa ni... ? Mustahil....mesti salah orang ni....

Tapi bila mereka jelaskan saja nak sambut aku punya belated birthday.... aku pun terimalah juga dengan segan silunya.... Walhal birthday aku dah lebih sebulan berlalu. Tu katanya Syirah (sikecil) yang tuliskan untuk auntie Nani nya.... Oooo....Thankie, thankie, thankie.......
Dapat hadiah lagi, tapi katanya hadiah ni kena buka kat rumah...masih rahsia....  :-)

Potong kek lah jugak....

Terima kasih tak terhingga kepada sahabat yang mencipta kenangan ini....


No comments:

Post a Comment