Total Pageviews

Monday 30 January 2017

Nasi Kak Wook @ Danisya Cafe

Cerita semalam punya... aku dalam pusing-pusing cari makan lagi. Kali ini juga untuk lunch. Bila pertama kali datang sini, tidak ketinggalan aku nak albumkan tulisan ni dalam Ahwaalulhayah.

Ada jiran bagitau tentang cafe nasi berlauk versi Kelantan ini. Alang-alang sudah tidak jauh, maka hubby mengajak aku untuk mencuba di sini pula. 
Nasi Kak Wook... dengan ejaan double O...
Cafe ini beralamat di :-

No. 111-G,Jalan Setia Gemilang
BG U13/BG,Persiaran Setia Perdana,
Setia Alam Seksyen U13, Shah Alam, Selangor 40170.

 
Kaunter bayaran
 
Sebahagian dalaman cafe.
 
Aku pun kurang pasti, samada ianya original yang sama dengan nasi Kak Wok atau hanya 'ala-ala' sahaja. Tapi bila aku makan rasanya agak sama dengan yang aku pernah makan sebelum ini di Pasir Putih. Sebelum ni aku pernah ceritakan yang aku juga pernah makan nasi Kak Wok (dieja dengan satu O sahaja) di Seksyen 7 Shah Alam. Sila klik sini. 

Selain menyediakan nasi famous iaitu 'Nasi Kak Wook', Danisya Cafe juga menyediakan nasi campur, mee celup dan juga laksa utara. Nanti lah jika ada rezeki untuk ke sini lagi, aku akan cuba menu mee celup atau laksa pula nanti. Dengar katanya sedap juga. Apa pun kena rasa dulu baru tahu kan.

No comments:

Post a Comment