Total Pageviews

Saturday, 25 May 2013

AkSi TaKut AnJing

Adegan lucu ini sebenarnya terakam dengan secara tidak sengaja. Masa tu aku tengah lepak dengan salah seorang kawan Iraqi (Alaa) dekat satu taman di luar bangunan Hamra Library Centre, Brooker Terrace (kelas inggeris aku kat situ). Aku sebenarnya nak buat timer dengan kamera untuk ambil gambar kami berdua. Tapi tak tahu kenapa tiba-tiba terbuat video pulak. Aku ingat dah ok, tapi bila balik rumah baru aku perasan keadaan itu. Jom tengok video ni....
video
Antara rasa kelakar dengan diri sendiri dan rasa nak marah kat tuan anjing itu pun ada. Kenapa lah dibiarkan anjing dia kejar orang. Si anjing tu pulak, ingat orang nak main dengan dia la tu....

2 comments: