Total Pageviews

Sunday 18 November 2012

Happy BirthDay Kak Chik

:-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)  :-) ...........

Erm..... hari ni teringat macam seolah ada sesuatu dalam kalendar di kepala aku. Dalam aku duk kalut ribut juga kat sini (sibuk apa tak tahu, tapi yang pasti macam-macam duk fikir dan banyak benda nak kena buat), Allah maha pengasih bagi aku teringat suatu tarikh yang agak penting juga bagi aku. 

Tarikh yang bukan buat aku dapat apa-apa pun. Cuma tarikh tu adalah tarikh bagi kegembiraan orang lain sebenarnya. Hari ni rupanya adalah hari lahir Kak Chik yang ke...... erm ehem..... :-)..... 

Tak apalah... aku pun tumpang gembira juga. Apa pun aku tak lepas dan tak lupa nak ucapkan :-

"SELAMAT PANJANG UMUR YANG BERKAT, MURAH REZEKI YANG HALAL SERTA BERJAYA DAN BAHAGIA DUNIA & AKHIRAT"

 Amiiiiiiin.....

2 comments: