Total Pageviews

Wednesday 28 March 2012

SeLaMat HaRi LaHir Abe...


Sambutan hari lahir hubby kali ke-3 di Adelaide ni pada 28/3/2012. Cepatnya masa......... dan inilah kek seadanya. 'Cheese cake' home made ku. Baru pertama kali try.... sorrylah sayang.... macam terlalu lembut sikit. Dah jadi macam kek ais krim dah. 

Dekat sini tak pernah aku beli kek kat mana-mana kedai kek. Bukan apa, aku kurang yakin. Aku macam tak percaya jika dia tak letak sedikit alkohol. Ada je rakan-rakan yang membelinya di beberapa kedai kek selepas bertanya akan kandungan bahan-bahan yang di gunakan. Tapi aku tetap tak yakin. Sorrylah kalau aku curi-curi untuk tidak menjamah kek yang dibeli tu jika di hidangkan.

Bukanlah ada sambutan besar-besaran pun, aku cuma masak nasi ni dengan ayam mentega bersoskan sos cendawan serta bersalad dan berjagung. Kami raikan ketika dinner. Maklumlah hubbykan sibuk sikit, kena siapkan banyak kerja PhD nya di pejabat hingga petang. Itu pun kira awal dah dia cuba balik dari office untuk sambutan hari lahirnya ini.

Beberapa snap kenangan ketika persiapan tempat........
 
 
 

Nampaknya tempat dah ready seringkasnya......
 



"SELAMAT HARI LAHIR ABE.... SEMOGA PANJANG USIA BERKAT, MURAH REZEKI YANG HALAL DAN HIDUP BERJAYA DUNIA AKHIRAT...." Amiiin........

Bukannya ada nyanyian lagu 'Happy Birthday' pun......
 
 

Terimalah hadiah seadanya dari ku.....  :-)
 

Tersenyum tengah membaca birthday card.... Sorrylah kad simple tak ada muzik macam kat Malaysia....

Kenangan hari lahir buat hubby di tahun ini.....

Semoga Allah sentiasa merahmati kita semua..................
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment