Total Pageviews

Thursday 23 August 2012

Selepas Raya


Dah seharian beraya...kenalah berkemas balik pulak. Segala kerja di buat sendiri. Petang tadi on the way balik dari Thorndon Park di mana majlis raya di adakan di situ untuk Persatuan Pelajar Postgraduate Malaysia, aku drop hubby di Uninya. Dia kena siapkan kerjanya yang masih banyak dan sentiasa banyak. Nak buat macammana... hari raya pun kena ke Uni. Aku kena faham keadaanlah. Kena banyak berkorban juga.

Jadi selepas drop hubby aku terus balik rumah, mengemas segala dengan kepenatan dan mata yang bagai tak boleh ditongkat-tongkat lagi. Dengan keadaan batuk aku pun yang semakin menjadi-jadi. Tapi aku belum boleh tidur lagi, nanti nak kena tunggu panggilan hubby untuk ambil dia balik dari Uni. Aku kan driver.

Lega rasanya bila semua dah selesai...... 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment